Siekiu būti pedagoge, kuri užuot vertusi, išlaisvintų, kuri ne tempia, bet kelia, ne liepia, bet moko, ne reikalauja, bet klausia. Įgyvendindama šiuos siekius, turiu galimybę su mažaisiais savo draugais išgyventi daugybę įkvepiančių akimirkų, kuomet vaikučiai, apgaubti stebuklų skraiste, mokosi skaityti padūkėlio vėjo smėlyje rašytą laišką, klausytis medžių lapų šnabždamos paslapties ir pasakoti herojišką skruzdėliuko, pasiklydusio kiemelio žolės tankmėje, kelionės istoriją.
Ugdydama mažuosius žmogučius įsitikinau, jog nebūtina daryti žygdarbius, visai pakanka mažų dalykėlių, atliktų su didele meile. Šiuo moto aš ir vadovaujuosi savo darbe.
Išsilavinimas:
2011–2015 m. Bakalauro studijos. Specialioji pedagogika (specializacija – judesio korekcija; logopedija).
2015–2016 m. Laipsnio nesuteikiančios studijos. Ikimokyklinio ugdymo pedagogika ir priešmokyklinis ugdymas.
2016–dabar m. Magistro studijos. Specialioji pedagogika (specialiojo ugdymo koordinavimas).